Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Saturday, September 30, 2006

Mainan Perasaan.....

Yey! Ari ni ari pertama aku berpuasa....bangun kul 4.30 pagi...masak nasi, panaskan lauk...makan sesorang sambil tgk tv....mmg la selera aku bila time bersahur ni kurang betul....kalau aku makan pun dalam keterpaksaan..selalu mcm tu...tapi aku gagahkan juga bersahur sambil tgk tv...dan minum air panas kosong...bukan apa...baru teringat gula dah habis...so takleh la nak buat air favorite aku teh 'o' panas...


Aku dah mulai rasa bosan sebenarnye...bosan dgn permainan perasaan aku sendiri...rindu ke, sayang ke aku dah buang jauh2...aku tak nak rasa lagi semua tu buat masa ni...tiap kali dua rasa tu dtg je...aku akan cepat2 buang jauh2..nasib baik ada dua rasa je...kalau tiga...jadilah masak ikan tiga rasa...hehehe...aku dah tak sanggup dah nak rasa terluka...sebenarnye luka yg baru ari tu pun belum lagi sembuh sepenuhnya...sakit terasa sampai sekarang...bagi aku, aku dah jadi semcm fobia utk meluahkan rasa sayang aku....kalau ikut sejarah (mcmla ramai benar aku bercinta...)tiap kali aku membalas rasa sayang....aku mesti akan kehilangan..mmg aku berazam kali ni buat masa ni aku tak mau dah rasa2 tu...cukup2lah...bukan aku serik...cuma buat masa ni aku malas nak fikir kearah tu...


Hopefully aku akan dapat jugak menjejakkan kaki ke tempat baru....moga2 aku akan berjaya dalam kerjaya aku yg baru (itupun kalau diaorg setuju dgn apa yg aku demand ler kan...) Jadi dgn itu aku akan concentrate dgn keje aku..jadi mcm dulu..aku akan jadi seorg yg workaholic...yg hanya memikirkan keje, keje, keje...aku akan kembali ke asal aku ( skrg pun mcm tu jugak)...dah aku taknak peduli dah hal2 yg berkaitan perasaan ni...biarlah org nak kata apa pun kat aku...aku tak nak peduli...selagi aku keje, aku ada duit, suka hati la aku nak wat apa...janji aku tak melanggar batas2 hidup yg telah ditetapkan...Moga Allah akan sentiasa memberkati an merahmati dengan segala yg aku buat...aminnnn...

Kenapa aku bunyi mcm frust je...hehehe..aku bukan frust...cuma aku letih...letih dgn permainan perasaan..apa yg aku mahu aku nak hidup dalam ketenangan...dan malas nak jadi mcm budak2...asyik melayani rasa rindu, rasa sayang...Saper suruh layankan...hehehe..mmg pun..tu sbb bila ada je rasa tu aku benci lak...eh rindu dan sayang tu kan juga anugerah allah...ye aku tau...tapi buat masa ni aku tak nak fikir....sakit la...saper suruhkan...tapi jgn la salah sangka....buat masa ni selepas aku dah terluka parah hari tu...belum lagi la ada yg menambah luka...cuma aku sendiri je yg tak nak layan rasa tu....wat tak tau le konon...be cool babeh...kononnye...hehehe...ok chow...aku nak balik kg jumpa mak jumpa abah...yey bukak pose first day ngan mak n abah...yey yey.....

6 comments:

ZaKiN said...

ko frust ker Elly.. hehehe.. ala anggap la kumbang yg dulu.. silap terbang,maka tercium bunga lawo seperti ko.. ko carik la kumbang yg baru.. yang lebih menghargai bunga secantik ko.. muahhaa.. apa aku merapu nih... uhuk hukk. huk...

RaFFLeSiA MeRaH said...

ye tul tu MK, RM pun setuju sesgt, sib baik x bersanding ngan kumbang durjana tu, kalau tak kan ke haru, haa...tuhan tu maha adil, kalau dah bukan kumbang sesuai memang ader la benda yg boleh halang dari korg bersama...tul tak MK?? kekeke...

Aku adalah aku said...

MK : Satu waktu dulu aku penah frust..skrg lum lagi..ni masih lagi cari... kot2 aku leh jumpa abg superman mcm ko jumpa tuh...hehehehe

RM : Wahwahwah...berkumbang2 la pulak ko ngan MK yek...hehehehe..ala saje aku luahkan apa aku rasa..sekurang2nya aku lega...heheheh

ZaKiN said...

Wakakka.. nak abg superman.. nanti aku mintak no tepon dia kasi kat ko.. huhuhu... ko kena banyak sabar elly.. kekadang yg pertama belum tentu yg terbaik.. tapi yg terbaik biasanya adalah yang terakhir....

uii..risau betol napa tak leh masuk blog RM erk..??

aNIe said...

Elly...bila kita dikecewakan...tidak bermakna hidup kita akan musnah...kerana tiap kali kita dikecewakan...hati kita akan menjadi lebih tabah dan kuat untuk menghadapi hari2 mendatang...kerana orang2 yang diduga Allah ialah orang-orang yang terpilih...

Aku adalah aku said...

MK : hehehehe...aku akan terus mencari mr right aku....ada ke? abg superman? dia leh terbang tak? wakakakak...

KL : Thanks KL...mmg bila terduga mcm ni rasa mcm dah serik, insyaallah...moga terus tabah ye kak....