Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Tuesday, September 19, 2006

Bertemu utk berpisahkah kita...
Berkasih utk membencikah kita..
Berkata utk berdiamkah kita...
Berdiam utk menjauhkah kita...

The Thinker

Dulu aku pernah kasih padanya..
Kini kasihnya beralih arah...
Dulu dia pernah menagih kasih..
Kini aku mengejar kasihnya..
No
Egokah dia utk berdiam
Egokah aku utk menjauh
Egokah dia utk bertanya
Egokah aku utk menyepi...
Embarrassed
Rindukah aku sebenarnya....
Tapi layakkah aku utk berkasih...
Kasihkah aku sebenarnya...
Jauhlah rasa itu....
Pergilah rasa itu...

The Thinker







7 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

ni ciplak ke aper ni?? heheheh...ataupun ko berjaga tgh mlm duk reka sajak2 ni?? apepun ko berhak bercinta, ko berhak berkasih dan ko berhak disayangi... aku doakan cinta ko kali bertahan sampai akhir hayat...

Aku adalah aku said...

mana ada ciplak wei...original tu....aku taip2 je kuar terus sajak ni...lg pon smlm aku tido lena giler...

~comei~ said...

terkejut tgk blog ni. mcm masuk blog sendiri. hehe.

salam perkenalan dr nis.

aNIe said...

elly...sedapnya kata-kata tu...
Ada copyright tak?...kalau tak boleh copy tak? hehehe...

Aku adalah aku said...

comei:salam perkenalan dari akak jugak...hehehehe..mcm sama yek blog kita...

kak lady:boleh kak..takde copyright...silakan copy kata2 yg mengarut tu...hehehe...

ZaKiN said...

huhuhu.. kalo ko nak berkasih.. napa nak menyepi..?? Kalo ko nak bercenta.. kenapa plak ko tak layak merindu.. wakakka.. memandai plak hako nih...

Aku adalah aku said...

mk:hehehehe....mmg ko pandai pon...