Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Tuesday, September 12, 2006

Lagu Hatiku.....

Disini kau dan aku
terbiasa bersama
menjalani kasih sayang
bahagia kudenganmu
pernahkah kau menguntai
hari paling indah
ku ukir nama kita berdua
disini surga kita
bila kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin
tak akan pernah
sayang ku akan hilang
if u love somebody could we be this strong
i will fight to win
our love will conquer all
wouldn’t reach my love
even just one night
our love will stay in my heart ..my heart
pernahkah kau menguntai
hari paling indah
ku ukir nama kita berdua
disini surga kita
bila kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin tak akan pernah
sayang ku akan hilang
bila kita mencintai yg lain
mungkin kah hati ini akan tegar
sebisa mungkin
tak akan pernah
sayang ku akan hilang
if u love somebody
could we be this strong
i will fight to win
our love will conquer all
wouldn’t reach my love
even just one night
our love will stay in my heart ..my heart
Ni n3 aku utk ari ni....sejak lagu kuar kat melodi TV3 sampai le ari ni...melodi n lirik sentiasa ada dalam kepala aku....hehehehe....

6 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

aku pun start suker lagu ni masa dengar kat melodi gak...memang best lagu ni...tapi lum tgk pun filem ni kat wayang...diorg ckp best citer dia...

ZaKiN said...

huhuhu..aku x penah dgr.. saper wey.. saper..?? ekeke..

Aku adalah aku said...

RM: pelakon dia aku tak minat sangat....lagu tu kalau aku dengar feeling siot...


MK: Lagu Indon....filem Myheart...hehehe..ko dengar lagu ni..mesti ko suka...hehehe

Puteri Satu said...

aku pun tak berpaa minat lagu ni....entah lagu apa ek...sedap sangat ke weh...?

Anonymous said...

hai elly... ari 2 mmg kita sakit, but now dh ok haa...

huhuhuuu minat siot gan lagu nie, mmg best bangat dong :D

jom kita nyanyi reramai, yukkkk :p

Aku adalah aku said...

puteri:lagu indon....lama2 dengar mesti ko suka...

kasih:ni tgh tension sbb speaker rosak, tak leh nak dengar lagu...