Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Monday, September 25, 2006

Mogok!!!

Pagi tadi aku masuk meeting mcm biasa....nasib baik meeting kejap je...aku lak awal2 lagi dah raya...so dok tahan sakit la ni....patut la kepala aku sakit n badan aku panas je...mcm demam...2,3 ari lepas....


Last week aku mmg dah start mogok dah...kecik ati aku ngan company ni...suka2 hati je potong incentive CRE...aku pon dah tepon rakan sejawatan aku kat tempat lain bg tau pasal ni...dan pagi ni depa termasuk aku telah melancarkan mogok...kita org hanya buat apa yg patut je...lain2 tak amik tau langsung....n last week masa big boss aku dtg(aku panggil dia bos pendek), aku tgh bukak internet dan kebetulan webpage yahoo yg kuar...sebenarnye masa tu aku nak bukak perodua punyer sistem...dah kebetulan itu yg kuar dan dia muncul sebelah aku...aku buat slumber je la sbb aku tak salah...bos pendek ni pun telah citer kat bos aku, dan nasib baik bos aku paham (tak tau la pulak kot2 dia buat paham)....aku pun terus meluahkan rasa tak puas hati aku..."apa yg dia expect dr i...dah la suka2 hati potong incentive kitaorg...lagi nak suruh tambah2 keje"...mmg aku hangin betul lately ni...ye la maybe this month pun hari2 terakhir aku kat sini...aku tgh tunggu offer letter yg tak siap lagi tu dr satu company lain...insyallah by 1st November aku akan tukar tempat keje yg baru....tp sebelum aku pergi, aku n geng akan tetap berjuang utk dapatkan balik hak kitaorg tu....kita org akan melancarkan perang terhadap bos pendek...tunggu!!!!....

2 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

amboi...hebatnyer ko elly, nak wat mogok la pulak, ko belajar dari mak indon mane ni?? setahu aku indon2 jer yg selalu tunjuk mogok, tapi mogok lapar laa...wakakaka...

Aku adalah aku said...

hehehe..tak yah belajar...semuanye sendiri2 aje...