Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Wednesday, September 07, 2011

Puasa & Hari Raya....

Sebulan lamanya aku tak update blog nih....
Selama itu lah juga aku sibuk mengalahkan apa je....
Jemputan berbuka dan aktiviti balik kampung setiap hujung minggu....
Itu yang membuatkan aku mengurangkan aktiviti aktiviti yang lain....

Ok si Brutalsolo yang ada solo lagi satu tempat....
Terima kasih sebab mewar warkan dan menepati janji.....
Kalau ada makan kenduri jgn lupa ajak....
Kalau boleh nak tengok ko sanding dengan tiga tiga sekaligus...

Hari Raya macam biasa sibuk sepanjang minggu....
Ditambah ngan demam batuk selsema....
Alhamdulillah tahun ni ada rezeki untuk aku beraya dengan senyuman....
Moga tahun depan aku dilimpahi rezeki yang melimpah ruah lagi...

Amin...

p/s: pendek je entry nih...sebab nak kejar keje yang menanti

2 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kalau ada teman ,ada jugak yang tengok time deman dan batuk

Unknown said...

SALAM SYAWAL,
APA RANCANGAN HUJUNG MINGGU NI? MESTI SIBUK TU !