Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Wednesday, January 19, 2011

Sibuk

Minggu lepas ari Isnin bersamaan 10.01.11, aku mengalami kemalangan di Federal Highway....
Kereta aku telah dilanggar dari belakang dan melonjak ke depan lalu melanggar kereta yang lain....
Impak dari kemalangan tersebut baru aku terasa kini dan ianya semakin ketara.....
Tapi aku tetap meneruskan kerja macam biasa aje.....

Dan macam biasa aku bekerja tanpa menghiraukan waktu dan hari....
Pegi pagi balik malam.....sibuk sangat kata bebudak praktikal....
Tak sampai 5 minit ditempat aku, maka hilang lah aku....
Meronda-ronda dan memenuhi temujanji temujanji yang dibuat......

Dan aku tak pasti kesibukan ini sampai bila......
Apa yang aku tau raya cina ni aku cuti...yeyyyyy....


p/s : Brutal solo dah lama aku tak borak borak ngan ko....

5 comments:

pensel kayu said...

uhuhu..semoga sibukmu dinilai ibadah di sisi ALLAH

kasihibu said...

masa sedang sibuk macam tak cukup je masa kan?

salam kenalan ;p

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

sekarang gua tak brutal dah..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

bersawang dah

Aku adalah aku said...

Mohd;

Aminn...InsyaAllah

Sayang2Ibu;
Salam perkenalan...

Brutalsolo aka helmy;
ari ni aku update