Nak tengok klik aje

exclusivemails.net

Friday, March 07, 2008

Ish dah lama tak masuk blog, punya best menaip...alih2 tak leh nak post.....abih semua idea yg aku tulih...member2 blog aku tak penah lupa..masa je skrg ni tak mengizinkan aku nak masuk blog nak menulis...lagipun kalau aku dh start bercerita panjang sampai hujung tahun depan blom tentu habis...pengajaran yg aku dpt dlm permulaan suku tahun 2008 ni, jgn percaya org sangat2 walaupun kita dh kenal dia dr kecik, walaupun penah jadi kawan...alih2 tikam belakang sakit, pedih luka, berdarah, parah...sampai sekarang aku belum pulih...dan aku jadi semakin paranoid pada org lain...anyway politik bukan untuk org politik saje...tapi politik juga dh lama wujud dlm dunia kerjaya...SELAMAT MENGUNDI

3 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

lamenyerrrr aku x jenguk, sbb ko ngomen blog aku jer aku masuk, dulu2 rajin masuk, asyik lum update jerrr...aku pun balik ler umah aku balik...hehehehe...sampai tajuk entry pun ko lupa nak taruk yer...hehehehe...

Puteri Satu said...

a;a..aku pun sama cam akak aku..nak tulis gitu gak...wekekek...so:-

- s.d.a - ajelah ye...wekekke

Aku adalah aku said...

hehehe....tu lah aku.. .excited sangat nak menaip sampai lupa tulis tajuk...kenapa geng2 lain aku x jumpa dah...